Manifest

vineri, 29 august 2008

Si mai sa ma ia cu ameteli cand vad profilul asta. Citesc pe un blog despre el si, din pura curiozitate il vizitez. Atac de panica! fetita aceea (pentru ca desi avea 20 de ani pe persoanele handicapate trebuie sa le tratam cu indulgenta si cu diminutive) masacra limba romana mai ceva ca Hitler pe evrei. Si de parca nu era de ajuns, din cand in cand mai arunca si cate o nucleara peste limba engleza. Ei a draku vorbitori de limba engleza, ei se cred mai smecheri? sau ce, limba lor nu poate fi calcata in picioare? nah ca se poate!

Nu are rost sa mai spun ca pur si simplu nu a folosit niciun semn in mod corect sau ca a lovit in logica limbii engleze de a lasat-o sangeranda in coltul ringului. Nu are rost nici sa mai spun fata este mandra ca nu a fost interesata niciodata sa citeasca "vreo una" dintre cartile lumii sau ca la jurnal considera demn de mentionat"nimik...sunt trista". Nu o sa ma leg de chestiile astea pentru ca asta deja au facut-o ceilalti. Eu nu o sa ma iau de profilul ei sau de ce scrie acolo. Eu vreau sa ma iau de ea si de toti cei ca ea. Eu vreau sa ii spun ca e o proasta si ca nu trebuie sa se laude cu cretinitatea ei. ca ar trebui fie sa incerce sa se educe putin fie sa se sinucida.

Vorbesc foarte serios. Eu ii inteleg pe oamenii care nu au o cultura vasta sau care pur si simplu nu sunt interesati de anumite lucruri. asta nu ii face cu nimic mai prejos decat un laureat al premiului Nobel. suntem oamenii cu totii. dar tipa asta nu e animal. de ce? pentru ca este mandra ca este proasta, pentru ca vrea sa arate tuturor cat de proasta este ea si pentru ca incearca sa se impuna ca un model. Si ce e mai grav, nu afiseaza niciun semn ca ar dori sa evolueze din starea mentala de molusca in care se afla.

Sunt dur pentru ca nu pot sa accept asa ceva. am ajuns sa traim intr-o societate in care incultele ca asta sunt din ce in ce mai raspandite. aici nu e vorba de cocalari sau pitzipoance. aici e vorba de oameni care au o scara a valorilor total inversata.
Vi se pare ca sunt rau? ganditi-va ca parintii vostri contribuie prin taxe la asigurarea unui invatamant cat de cat de calitate (pentru ca daca doreste fata poate sa intre la orice universitate de renume din tara... trebuie doar sa munceasca) Ei i se ofera sansa de a face ceva cu viata ei. si avand in vedere ca are acces la internet ( dar si dupa poze) nu imi dau seama sa aiba o situatie materiala care chiar sa o faca sa renunte la sansa asta, nu ii gasesc nicio scuza. nu spun ca toata lumea trebuie sa fie Einstein (sau macar sa stie cine e). Dar trebuie sa stii sa scrii!!! si daca nu stii, abtine-te! cati nu au sansa sa mearga la scoala?

Scuzati-mi iesirile dar nu mai pot accepta sa vad asemenea rasturnari ale scarii de valori fara sa iau atitudine. repet, nu e vorba de exemplarul a carui link il aveti mai sus, ea e doar un exponent. incep sa ma satur de toti handicapatii care nu stiu sa scrie si care se cred mai presus de noi, ceilalti idioti care ne-am pierdut timpul cu satisfacerea unor curiozitati mai mult sau mai putin culturale.

SASA PANA SCRIA IN "MANIFESTUL" SAU : "CETITOR, DEPARAZITEAZA-TI CREIERUL!"
EU (fara sa am intentia de a face vreo asemanare intre Sasa Pana si mine) SPUN: "VOI, CEI CARE NU VRETI SA VA DEPARAZITATI MINTEA, SINUCIDETI-VA!"

later edit: poate ca articolul nu e scris chiar cum ar trebui dar in momentul cand l-am scris chiar eram nervos. nu stiu daca asta e o scuza dar....

toateBlogurile.ro