Ana are mere

luni, 28 iulie 2008

Ana are mere. de ce trebuie sa intrebam care ana, ce mere, de unde le are, ce face cu ele? Pentru noi detaliile minore au ajuns sa aiba o importanta maimare decat faptul in sine. Eu aprob o gandire mai complexa si chiar o incurajez dar trebuie sa tinem mine ce este important si ce este doar circumstanta sau detaliu.
Erau mai tari vremurile cand invatatoarea iti spunea "Ana are mere" si tu te bucurai ca stii sa scrii propozitia asta. chiar simteai reusita in a o scrie. acum stii sa scrii pagini intregi cu fel de fel de fraze complexe dar nu mai simti nicio bucurie in asta. Cunoasterea inseamna suferinta. sunt de acord. dar asta nu inseamnaca daca ne provocam singuricat mai multa suferinta si ne refuzam bucuriile marunte ajungem sa fim mai intelepti. ba e chiar invers.
Statisticile arata cacei mai fericiti oameni sunt cei care au un IQ scazut. cu cat creste IQ-ul cu atat nivelul fericirii scade mai mult. bine curba incepe iar sa urce la un IQ superior mediei dar foarte putini se inscriu in acea categorie asa ca nu vom vorbi de ei. Vom vb de cei care isi complica singuri existenta cu intrebari si cu stress nenecesar. Eu tot ce pot spune ca ca poti sa fi si fericit si intr-o continua sete de cunostere in acelasi timp daca reusesti sa te bucuri de fiecare lucru important din viata ta [deh sunt am optimist azi, asta e una dintre cele 10 zile din an]. take it a step at a time and enjoy it all.
so: ANA ARE MERE. SI ATAT!!!!


subiect 2 : Plec la facultate la Coventry [Marea Britanie]:D

subiect 3: stiu ca am mult greseli dar mi-e lene sa le corectez...nu merge bine spa baru'

1 reactii:

Anonim spunea...

1:ana ar face bine sa-si verifice termenu de garantie la merele alea k de cand a inceput liceul ma tot bati la cap cu ele!
2: bravo tie!! :)
3: lasa tu greselile k noi oricum am facut romana u femeia de servici :P

toateBlogurile.ro