luni, 7 aprilie 2008

mi'am dat seama ca viata e scurta. mai stiti reclama de la vodafone? cea cu fluturele? cata dreptate are reclama aceea..dar nu partea cu tarifele. fluturii traiesc doar o zi...cam scurt timpul avand in vedere ca sunt atatea de facut.
noi...si noi avem putin timp..si multe de facut. dar pentru ca ne gandim mereu cum sa facem mai bine, timpul trece si uitam esentialul - sa traim. stiti, se spune ca pentru om nu exista decat trei evenimente: nasterea, vietuirea si moartea; nu simte cand se naste, sufera ca trebuie sa moara si uita sa traiasca. let's face it...toti murim. nu cred ca tre sa dramatizam ca murim; cred ca fiecare este constient ca nu este nemuritor, dar, intr'adevar, depinde de fiecare cum accepta acest lucru. dar nu cred ca tre sa ne afecteze intreaga viata. si daca nu suntem afectati de faptul ca murim, oare ce ne tine in loc sa facem lucrurile pe care le dorim? faptul ca, POATE, in urma actului nostru sa fim izolati de prieteni; teama de a fi refuzat; teama de a fi luat de prost; teama de a pierde...ce? prietenia celorlati? daca'ti sunt prieteni, te accepta asa cum esti.
god...ma seaca faptul ca uneori pun mai mult pret pe ceea ce spun cei din jurul meu si nu fac ceea ce vreau. ma seaca faptul ca scriu aici, dar nu fac nimic sa indrept situatia. da, e bine ca recunosc ca si mie mi'e frica uneori de zic cei din jurul meu...dar cred ca mai important este sa fac si ceva. si eu uit sa traiesc uneori. sunt atat de cuprinsa de trecut, ma gandesc 'cum ar fi fost daca...?', sunt prinsa si de viitor-aiurea faza, raman dezamagita-..dar uit sa traiesc momentul meu...momentul la care, prin legea naturii, a firii, a tot ce'i omenesc, am dreptul.am dreptul sa traiesc cum vreau, dar uneori mi'e frica si de mine. si daca mi'e frica de mine si de deciziile mele, de ce am asteptari de la cei din jurul meu? daca nu ma pot intelege eu, cum sa ma inteleaga ceilalti. si sa fim seriosi, de prieteni avem nevoie. stim cu totii cat de bine este atunci cand ne simtim rau, avem o problema si exista cineva care;si face grii pentru tine. singur reusesti in viata, singur reusesti sa'ti invingi teama, singur reusesti sa fii tu. dar, sometimes, avem nevoie de su sut in fund pentru un pas inainte. cred ca acel sut vine de la cei care te cunosc. si daca tu esti cel care te cunosti cel mai bine, dar uneori esti atat de fraier incat sa nu te ajuti singur, consider ca un sut venit cu dragoste din partea celui care tzine la tine..de ce nu.. e binevenit. dar parca e mai ok cand faci totul tu ;)

toateBlogurile.ro