ABSURD

marți, 25 martie 2008

Are picioare! sunt bine impanate! sunt pentru mers, normal pentru mers! teatru absurd. eugen ionesco-jaques
de o vreme imi place din ce in ce mai mult teatrul absurd.
citesc din ce in ce mai mult teatru absurd...in special ionesco( sau ca sa fiu mai roman ..ionescu....suna prea banal...raman la ionesco, in fond si la urma urmei romani nu prea stiu sa il aprecieze)
de ce imi place din ce in ce mai mult teatrul absurd?pentru ca mi se pare atat de actual...parca sunt actor intr-o piesa de teatru absurd
nimeni nu se mai mira de nimik, nimeni nu mai urmareste firul logicii si anormalul a devenit normal.ok..imi place o lume absurda:D
dimineatza cand m-am trezit nu am avut kef sa merg la scoala..in fond si la urma urmei intre mine si linistea deplina a sufletului meu sta scoala. si inka alte cateva lucruri care merita mentionate dar totusi nu le mentionez. si desi nu am avut chef sa merg la scoala am mers.sec.
acuma trebuie sa fac niste variante la romana. pt bec. sec. nu cred k le fac. si mai sec. nu prea ma intereseaza variantele astea k oricum pana la bac le uit. raman la varianta ca afara e frig si o sa ma pun sa invatz atunci knd o sa fie atat de cald incat singura mea scapare va fi sa invatz pentru a scapa de o moarte calduroasa.
pe biroul meu sunt multe...foarte multe foi, hartii, carti, capse un flacon de calciu magneziu si vitamina d ca sa nu lesin multe pliante de la RIUF pe care ink nu am apucat sa le citesc si niste pete dintr-o substanta lipicioasa neidentificata. cred k e miere. as putea sa pun limba pe ea dar mi-e frika k nu e miere.
sa nu uit sa mentionez k astazi s-a intamplat ceva foarte intereseant. nu stiu ce anume dar probabil undeva in lume s-a intamplat ceva interesant. dak voi afla probabil va voi spune si voua...sau poate k nu....
imi vine sa imi rod unghiile..nu stiu de ce pt k nu am obiceiul asta prost de a-mi umple mainile de bale.
afara ploua si mancarea e in bucatarie iar atunci knd gandacii se urca pe bibelou. nu rade! nu e normal sa vezi verde in culori pentru ca magaritza nu a vrut sa se urce pe patinuar.
vi se pare anormal??? de ce??? nu va spuneam k teatrul absurd devine viata reala.? Vand bucatzi de fericire! TREI LA 10 mii!!! trei la 10 MII!!!!

1 reactii:

Anonim spunea...

foarte tare... ai cateva pasaje pe acolo care imi plac foarte mult ... imi place cum scri... keep walking;)

toateBlogurile.ro