Scrisoare catre Elodia

duminică, 22 iunie 2008

Draga Elodia,


Iti scriu aceasta scrisoare sa iti spun ca, desi ma enervai la maxim in zilele cand se strangeau colegele mele sa vorbeasca despre disparitia ta si eu eram singurul care habar nu avea despre ce e vorba (inca nu ma prinsesem ca daca vreau sa socializez trebuie sa mai trag cu ochiul si pe OTV) si desi uneori am ajuns sa ma cert cu prietenii din cauza ta (pentru ca, dupa ce m-am prins ca mai trebuie sa ma uit si pe OTV daca vreau sa ma integrez in societate, am ajuns sa am convingerile mele fata de disparitia ta si nu acceptam decat propriile mele idei), dupa toate aceastea vreau sa iti spun ca imi esti draga si ca iti multumesc ca ai existat( sau ca inca mai existi) si ca ai disparut/ai fugit/ ai fost ucisa/ te-ai sinucis/te-au furat extraterestrii.

Daca nu erai tu cu misterioasa ta disparitie cu ce isi mai pierdeau timpul toti cei care au nevoie de o telenovela romaneasca de-a dreptul incendiara (nu doar plangacioasa ca alea de pe acasa). Disparitia ta a transformat OTV in CSI:Romania si asta a facut pe multa lume sa tremure de emotie. De asemenea, ai devenit, dupa cum precizam si mai sus, motiv perfect de socializare. In tren, In autobuz, in masina, langa ghena de gunoi, la stana din varful muntilor, toti oamenii, indiferent daca se cunosc sau nu intre ei, au un subiect comun pe care sa il discute. De asemenea vreau sa iti multumesc pentru ca din cauza disparitiei tale, multi elevi din generatia mea au fost prea stresati sa mai invete, fapt care se va vedea la nota lor de la BAC, astfel fiindu-le mai greu sa treaca in fata mea pe lista locurilor fara plata la facultate.

Si totusi, e bine ca ai murit/ai disparut/te-au furat extraterestrii pentru ca riscam ca din lipsa de subiecte sa continuam la infinit discutia despre dintii de aur ai lui Guta.

pentru ca ai facut atat de mult bine acestei tari, acestui popor de oameni minunati, pentru ca ne-ai adus sa mai mai uniti, chiar mai mult decat a resuit si Basescu, pentru ca esti idolul atator fete tinere care acum vor sa fie avocate de bani gata cu amanti si soti tineri si frumosi, pentru toate acestea, iti multumim TIE, Elodia, si lui Dan Diaconescu acre n-ea facut sa stim despre tine. daca nu era Sclipirea stelei tale se pierdea in necunostiinta.

Iti multumesc din suflet,
Un om normal care crede ca Ion Iliescu este cel mai mare om politic pe care l-a avut vreodata Romania

1 reactii:

Anonim spunea...

da intradevar super tare =)) ...
cand am citit 'scrisoare catre Elodia'm-am gandit sa fac un FanClub Elodia,k se fac bani din prostia altora...o sa vad tricouri cu poza ei,cani,pixuri cu autograf Elodia,poate dresuri de baie(k e sezonu),vederi,etc...sau asi putea sa-mi fac un TourBus si sa duk turisti straini pe Meleagurile Elodiei...k probabil de castelul lui Dracula s-au saturat!

toateBlogurile.ro